logo

FAQ – spørgsmål og svar

Find svar på dit spørgsmål og spar tid!Herunder finder du de hyppigst stillede spørgsmål i forbindelse med gavevalg hos Gaveuniverset.

Finder du ikke svaret på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på: +45 7730 1100 eller info@gaveuniverset.dk

Vi besvarer henvendelser inden for vores åbningstid: Mandag-torsdag kl. 8.00-16.00, fredag kl. 8.00-14.30

Vi glæder os til at levere din gave.


Jeg kan ikke logge ind – hvad gør jeg?

Det kan være nødvendigt at bruge browseren Chrome, når du logger ind. Vær også opmærksom på at brugernavn altid er med store bogstaver og adgangskode med små bogstaver. Sørg desuden for at der ikke er mellemrum før eller efter koderne.

Jeg har fortrudt mit valg af gave – kan jeg ændre det?

Gavevalg kan ændres ubegrænset helt frem til lukkedagen for valggaveshoppen.Gavekoden kan anvendes lige så mange gange, du ønsker – det seneste valg bliver registreret. Der bliver sendt en ny kvittering på mail hver gang et gavevalg bliver ændret.

Jeg så en gave på shoppen i går, men nu, hvor jeg vil vælge gaven, er den væk – hvorfor?

Vi tager altid forbehold for udsolgte varer, så skynd dig at vælge din gave, lige så snart du får din kode – så er du sikret, at din yndlingsgave ikke går til en anden. Og du kan altid ændre dit gavevalg, hvis du alligevel fortryder. Vi fylder dog også op løbende i det omfang vi kan, så hold gerne øje frem til deadline.

Hvordan kan jeg være sikker på at mit valg er registreret?

Du modtager en kvittering via mail, når dit valg er registreret. Tjek eventuelt ’Uønsket mail/spamfilter. Modtager du ikke en kvittering, så prøv at vælge gave igen – husk at udfylde alle påkrævede felter.

Jeg har ikke nået at vælge min gave inden for deadline – kan I åbne shoppen igen?

I enkelte tilfælde kan vi åbne valggaveshoppen igen, såfremt der er nok tid inden gavelevering. Dette er dog <strong>udelukkende</strong> noget, vi gør med skriftlig accept fra den julegaveansvarlige i din virksomhed, da det ellers er i modstrid med den indgåede aftale.

Jeg har ikke nået at vælge min gave inden for deadline – får jeg så ikke nogen gave?

Den julegaveansvarlige i din virksomhed har udvalgt en gave fra jeres sortiment, som du vil modtage, når du ikke har foretaget et valg inden deadline.

Hvorfor kan jeg ikke selv vælge, om jeg vil have leveret min gave til virksomheden eller som hjemmelevering?

Det er den julegaveansvarlige, der har valgt hvor din gave skal leveres. Det kan vi desværre ikke ændre på.

Hvornår er der deadline for valg?

Når du logger ind på shoppen, står der info om deadline i den øverste boks (højre side øverst)

Hvornår modtager jeg min gave?

Når du logger ind på shoppen, står der info om leveringsuge i den øverste boks (højre side nederst)